۶ آبان ۱۳۹۷، ۷:۰۶

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان چهارمحال وبختیاری است.

وی اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت های برای توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری بهره گیری کرد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حرکت در مسیر اقتصاد مقامتی موجب رونق تولید و اشتغال در استان می شود، تاکید کرد: حمایت از بخش اقتصاد مقاومتی در این استان باید افزایش یابد.

۸۰ درصد مصوبات ستاد رفع موانع تولید در چهارمحال وبختیاری اجرایی شد

وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده مدیران و مسئولان استان، چهارمحال و بختیاری رتبه دوم کشور در حوزه اجرای مصوبات فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور را کسب کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۰۵ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شده است که تاکنون ۸۰ مصوبه اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بهره گیری از سرمایه گذاران در بخش تولید و اقتصاد مقامتی این استان ضروری است، بیان کرد: ایجاد اشتغال با ورود بخش خصوصی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بخش گردشگری از مهمترین ظرفیت های چهارمحال و بختیاری است که توسعه ان موجب توسعه سایر بخش ها می شود.

کد خبر 4443338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha