درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) منتشر شد

درسنامه سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) منتشر شد

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری سازمان سمت و دانشگاه فرهنگیان درسنامه سیره تربیتی پیامبر«ص» و اهل بیت «ع» را تدوین کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، درسنامه سیره تربیتی پیامبر«ص» و اهل بیت «ع» با هدف آشنایی دانشجویان با سیره تربیتی پیامبر«ص» و اهل بیت «ع» توسط سیدعلی حسینی زاده و محمد داودی دانشیاران گروه علوم تربیتی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای عنوان درسی (سیره تربیتی پیامبر «ص» و اهل بیت «ع») به نگارش درآمده است.

در مقدمه درسنامه سیره تربیتی پیامبر«ص» و اهل بیت «ع» آمده است: پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت آن حضرت کامل ترین سرمشق تربیتی بوده و بررسی سیره تربیتی ایشان می تواند چراغی فراروی مربیان و والدین در تربیت نسل جدید باشد و تاریکی های این مسیر سخت و پرمخاطره را برای آنان روشن کند زیرا بررسی سیره های تربیتی آنها پرده از روی قواعد، اصول، روش‌ها و فنون تربیتی به کار رفته در رفتاری های تربیتی آنان بر می دارد و مربیان و والدین می توانند از این روش ها و قواعد در فعالیت های تربیتی خود بهره ببرند.

درسنامه یادشده پس از گذشت هفت سال از نخستین چاپ کتاب تک جلدی کتاب سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» با درخواست دانشگاه فرهنگیان و برای تأمین نیازهای آموزشی آن دانشگاه، با ویرایشی دوباره و افزودن بخش تربیت اجتماعی توسط سیدعلی حسینی زاده در اختیار استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دیگر علاقه مندان از جمله طلاب حوزه علمیه خواهران قرار می گیرد.

 علاقه مندان می توانند این کتاب ۴۱۴ صفحه ای را با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان از کتاب فروشی ها و یا از طریق سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خریداری کنند.

کد خبر 4445702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha