۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۵۴

جانشین فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد:

اجرای ۸۲۰۰ برنامه هفته بسیج در مازندران

اجرای ۸۲۰۰ برنامه هفته بسیج در مازندران

ساری - جانشین فرماندهی سپاه کربلا گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج هشت هزار و ۲۰۰ ویژه برنامه در مناطق مختلف استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدرضایی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با اشاره به شعار بسیج مظهر ایستادگی، وحدت و خدمت اظهار داشت: هدف اصلی این است که تصویر امیدبخش، امیدآفرین و خدمت رسانی از بسیج در جامعه ارائه کنیم.

وی افزود: بسیج در پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف تاثیر گذار بوده و یکی از ضرورت های انکارناپذیر جامعه اسلامی، بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج را به عنوان الگوی کارآمد در جامعه و مهمترین مولفه قدرت در جامعه است گفت: بسیج رقیب دولت نیست و بلکه به عنوان نهاد مکمل دولت است زیرا ظرفیت بسیج گسترده و بی بدیل است.

سرهنگ رضایی با عنوان اینکه بسیج متعلق به جامعه و مردم است بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بسیج در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: غفلت از بسیج و کارکردهای آن آثار زیانباری برای جامعه در پی خواهد داشت.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با اشاره به پیشتازی بسیج در حوزه های مختلف گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی از جغرافیای ایران اسلامی عبور کرده است و حزب الله لبنان و انصارالله یمن محصول فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی شمار برنامه های هفته بسیج در استان را هشت و هزار و ۲۰۰ برنامه بیان کرد و گفت: این برنامه ها همزمان با هفته بسیج در مناطق مختف استان برگزار می شود.

وی برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی به تعداد ۲۰۷ مورد، اردوهای جهادی به تعداد ۱۵۰ مورد، ۱۴۶ یادواره شهدای،۵۶۷ مسابقه ورزشی، افتتاح پایگاه مقاومت به تعداد ۳۴ باب، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی به تعداد ۵۶ پروژه، افتتاح ۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی در ۱۸ شهرستان از جمله پروژه ها است.

سرهنگ رضایی گفت: برگزاری همایش های فرهنگی به تعداد ۱۸۱ مورد، ۱۰۰۹ همایش بصیرتی در تمام شهرستان ها، برگزاری نمایشگاه علمی به تعداد ۲۶ مورد، نمایشگاه محصولات فرهنگی به تعداد ۱۰۱ مورد، ۷۱ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توزیع ۷۰۰ سبد کالا و ۵۰۰ فقره جهیزیه برای افزایش نیازمند از دیگر طرح ها است.

کد خبر 4462665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha