۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

امنیت یکی از بزرگترین نعمات برای مردم کردستان است

امنیت یکی از بزرگترین نعمات برای مردم کردستان است

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وجود امنیت در هر منطقه از بزرگترین نعمات خداوند است و مردم کردستان از این نعمت به خوبی بهره می برند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان، اظهار داشت: امنیت، نعمت بزرگی است و خداوند متعال از امنیت در قرآن یاد می کند و آن را عنایت خدا به مسلمانان می داند و بر قدردانی و شکرگذاری از این نعمت تاکید دارد.

وی با بیان اینکه  باید قدر کسانی که جان خود را برای تامین امنیت در جامعه می دهند، بدانیم، افزود: سربازان امنیت کشور خون خود را نثار یکپارچگی و تمامیت ارضی کشور می کنند تا دشمنان نتوانند نگاه سودجویانه ای به کشور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: از خدمات و تلاش‌ های همه نیروهای امنیتی و انتظامی تقدیر می‌کنیم که با انسجام و همدلی تمام و کمال توانسته‌ اند امنیت و اقتدار را به ملت ایران هدیه دهند.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه جبهه حق روز به روز گسترده تر و قوی تر می شود و جبهه استکبار رو به تضعیف می رود، یادآور شد: جبهه استکبار به مرور زمان ضعیف تر می شود و مظاهر قدرت آن، از جمله زر، زور و تزویر کمتر می شود و در مقابل اقتدار و عزت جبهه مقاومت روز به روز در حال افزایش است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سردار مسعود خرم نیا تجلیل و سردار علی آزادی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کردستان معرفی شد.

کد خبر 4473728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha