۱ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴

فرماندار شاهرود:

تکمیل ساختمان انتقال خون شاهرود ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌خواهد

تکمیل ساختمان انتقال خون شاهرود ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌خواهد

شاهرود - فرماندار شاهرود بابیان اینکه تکمیل ساختمان انتقال خون شاهرود ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌خواهد، گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد تخصیص این اعتبار باشیم.

محمد کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در حاشیه بازدید استاندار جدید سمنان از پروژه انتقال خون شاهرود بابیان اینکه بازدید از این پروژه در زمره اولویت‌های استاندار در بدو ورود به این شهرستان است، تأکید کرد: این نشان‌دهنده عزم دولت در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خصوصا در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: استاندار سمنان همچنین پیش‌ازاین طرح و در همان بدو ورود به شاهرود از ورزشگاه ۱۵ هزارنفری این شهرستان بازدید کرد که مدت‌ها به دلیل عدم تخصیص اعتبارات نیمه‌تمام باقی‌مانده و با ۲۰ درصد پیشرفته فیزیک در انتظار اعتبارات است.

فرماندار سمنان درباره پروژه انتقال خون شاهرود نیز، گفت:  امسال ۵۰۰ میلیون تومان برای این ساختمان در نظر گرفته‌شده اما ۷۰۰ میلیون تومان تا بهره‌برداری کامل آن نیاز است.

محمدی بابیان اینکه این طرح ۹۶درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: موتورخانه و بخشی از محوطه‌سازی و ریزه‌کاری‌های ساختمان اصلی این بنا همچنان باقی مانده است.

وی افزود: امیدواریم به زودی این ساختمان تعیین تکلیف شود تا شاهد انتقال سازمان انتقال خون شاهرود به مکان جدید باشیم چرا که مکان موقت فعلی شایسته این مرکز نیست.

کد خبر 4491574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha