۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷

معاون فرماندار شادگان:

دستگاه های اجرایی برای رفع بیسوادی مشارکت کنند

دستگاه های اجرایی برای رفع بیسوادی مشارکت کنند

شادگان- معاون فرماندار شادگان گفت: تمام دستگاه های شهرستان باید برای رفع بیسوادی و شتاب بخشی به برنامه های سواد آموزی مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جنامی صبح امروز درجلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شادگان با اشاره به اینکه باید طرح انسداد و جلوگیری از تولید بی‌سواد به‌صورت جدی اجرا شود، اظهار کرد: سوادآموزی متعلق به یک دستگاه نیست و تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی در راستای فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از بی‌سوادی نقش دارند.

وی بر اهمیت موضوع سواد آموزی تاکید کرد و گفت: بی سوادی در هر جامعه ای آفتی برای پیشرفت آن است بر این اساس ترغیب و بازگرداندن افراد بازماندن از تحصیل به امر سواد آموزی مهمترین اقدام برای ریشه کنی بیسوادی در جامعه است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت سواد آموزی و نقش دستگاه های اجرایی در همکاری با نهضت سواد آموزی برای اجرایی کردن برنامه های مختلف در این موضوع تصریح کرد: نهادهای تبلیغی، فرهنگی و رسانه های مختلف گروهی باید همراه و همسو با آموزش و پرورش برای گسترش سوادآموزی در شهرستان شادگان تلاش کنند.

جنامی در پایان گفت: با حمایت و همکاری همدیگر می توان گام های اساسی برای ارتقا جامعه برداشت و در این راه از همه مسئولان شهرستان شادگان انتظار می رود برای رفع بی سوادی و ریشه کنی آن در سطح شهرستان تلاش کنند.

کد خبر 4496758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha