۸ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۳۸

معاون استاندار کرمانشاه:

اجرای پروژه‌های بزرگ مبادلاتی نیازمند جذب سرمایه‌گذار است

اجرای پروژه‌های بزرگ مبادلاتی نیازمند جذب سرمایه‌گذار است

کرمانشاه_معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: اجرای پروژه‌های بزرگ مبادلاتی در استان نیازمند جذب سرمایه‌گذار است و با اعتبارات استانی انجام نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سالاری عصر امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: رخی افراد که تفاوت میان سرمایه گذار و پیمانکار را تشخیص نمی دهند به سرمایه گذار پروژه آزادراه همدان کرمانشاه انتقاد می کنند و در پی دلسرد کردن کارآفرینان هستند.

وی افزود: این سرمایه گذار نه تنها پولی از استان دریافت نمی کند بلکه قرار است ۲۸۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کند و البته با توجه به تورم موجود، بی گمان هزینه پروژه بسیار بیش از این ها خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: اجرای پروژههای بزرگ مبادلاتی مانند آزادراه همدان کرمانشاه و همدان سنقر _کرمانشاه هر کدام نیازمند چند هزار میلیارد اعتبار هستند و با اعتبارات استانی و ملی قابل انجام نیست و نیازمند جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است.

وی تصریح کرد: پروژه آزادراه همدان کرمانشاه دو سال است در حال پیگیری است و امسال با تلاش های استاندار و جذب یک سرمایه گذار توانمند، امکان اجرا پیدا کرده است.

کد خبر 4498680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha