۲۵ دی ۱۳۹۷، ۹:۴۴

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

شناسایی فعالیت ۴ واحد آلاینده در بهارستان

شناسایی فعالیت ۴ واحد آلاینده در بهارستان

بهارستان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از شناسایی ۴ واحد آلاینده و غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شیدا اکار صبح سه شنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران حاضر در اداره محیط زیست بهارستان با بیان اینکه این اداره با هرگونه فعالیت غیرمجاز آلاینده به ویژه واحدهای تولید زغال در شهرستان مقابله می کند، گفت: تاکنون از ادامه فعالیت ۳ واحد تولید زغال شناسایی شده، جلوگیری به عمل آمده است.

وی اظهار داشت: نیروهای این اداره در پی بررسی وضعیت زیست محیطی شهرستان، ضمن شناسایی یک واحد تولید زغال فشرده در شهرک صنعتی بهاریه، که به صورت غیر مجاز فعال بوده و موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم آورده، اقدام به صدور اخطاریه تعطیلی برای متصدی این واحد کردند.

رییس اداره محیط زیست بهارستان در ادامه افزود: همچنین گشت و پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی مستقر در حوزه استحفاظی منجر به شناسایی ۳ واحد صنعتی که در زمینه تولید قطعات خودرو و کانال های هوا فعالیت می نمایند، گردید که با توجه به لزوم ارائه مجوزهای فعالیت، رعایت استانداردهای زیست محیطی، ارائه خوداظهاری دوره ای و برنامه مدیریت پسماندهای تولیدی به این اداره، اخطاریه های لازم برای ایشان نیز صادر می شود.

وی همچنین از شناسایی یک واحد آلاینده و غیر مجاز تولید زغال فشرده در شهرک صنعتی بهاریه طی گشت و پایش نیروهای این اداره در شهرستان و ابلاغ اخطاریه تعطیلی به این واحد خبر داد.

کد خبر 4513483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha