۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

سیره و زندگی حضرت زهرا (س) برای دختران تبیین شود

سیره و زندگی حضرت زهرا (س) برای دختران تبیین شود

زنجان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: باید سیره وزندگی حضرت زهرا (س) در جامعه و به‌خصوص برای دختران به خوبی تبیین شود، بانوی بزرگوار حلقه اتصال ولایت و نبوت است.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به ایام شهادت حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: در ایام فاطمیه اول ۲۰۰ برنامه در  مناطق شهری و روستایی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از این برنامه‌ها توسط هیئت‌های محوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰ برنامه توسط هیئت‌های محوری برگزار می‌شود. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان به جایگاه والای حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: بانوان باید به حضرت فاطمه (س) اقتدا کنند چراکه این بانوی بزرگوار حلقه اتصال نبوت و ولایت است.

مختاری نیا بر لزوم ترویج و تثبیت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از سوی بانوان تأکید کرد و افزود: بانوان فرهیخته فرهنگ دینی مروج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان یادآور شد: دفاع از ولایت مهم‌ترین درس فرهنگ فاطمی است که باید این مهم بیشتر در جامعه تبیین شود چرا که امروز هجمه دشمن بر جامعه اسلامی ما بیشتر شده است. 

مختاری نیا تأکید کرد: حضرت فاطمه  زهرا (س) آموزه‌های دینی را تبیین می‌کردند، جایگاه سیاسی حضرت فاطمه (س) در دوران صدر اسلام بسیار والا بود. 

وی با بیان اینکه باید سیره وزندگی حضرت زهرا (س) در جامعه و به‌خصوص در بین دختران جوان به خوبی تبیین و تقویت شود، ابراز کرد: این بانوی بزرگوار جایگاه بسیار برجسته و والایی در اسلام دارند. 

کد خبر 4516910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha