۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰:۱۱

معاون وزیر دفاع:

۶۳ هزار میلیارد تومان برای توسعه سواحل مکران درحال هزینه است

 ۶۳ هزار میلیارد تومان برای توسعه سواحل مکران درحال هزینه است

چابهار- معاون وزیر دفاع و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران گفت: ۶۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۴۰ پروژه مهم عمرانی و زیربنایی این سواحل در حال هزینه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اکبر سلیمانی در مراسم اختتامیه همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار اظهار داشت: سواحل مکران ظرفیت های بیشماری در حوزه های مختلف دارد که نیاز است سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در آن ورود کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر آبادسازی سواحل مکران تاکید دارند، افزود: بدین منظور ستاد توسعه سواحل مکران به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و عضویت دستگاه های مرتبط در وزارت دفاع تشکیل شد.

معاون وزیر دفاع و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران گفت: پروژه های در نظر گرفته شده در سواحل مکران از یک تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با قدردانی از تلاش های مسئولان برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان تصریج کرد: برای هرگونه سرمایه گذاری همکاری لازم را انجام و همراه مردم این منطقه هستیم.

سلیمانی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام مورد تاکید است و باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد تا منفعت آن ها عاید مردم بومی شود.

کد خبر 4517827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha