۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا؛

هم اندیشی و ضرورت داشتن یک گفتمان واحد برای تحقق اهداف ناجا

هم اندیشی و ضرورت داشتن یک گفتمان واحد برای تحقق اهداف ناجا

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: باید با هم اندیشی و تبیین یک گفتمان در نیروی انتظامی بتوانیم آرایش و جبهه بندی دشمن را ناکام بگذاریم و این از وظایف معاونت سیاسی در مقطع کنونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدعلی رضا ادیانی در اولین همایش سراسری هادیان سیاسی نیروی انتظامی ضمن خیرمقدم به همه حاضران و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س)، اظهار داشت: تبیین ارزش ها، حقایق، مفاهیم واژگان اصیل انقلاب و دستاوردهای انقلاب از وظایف معاونت سیاسی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان با سیاه نمایی از وضعیت اقتصادی کشور به دنبال کینه های خود از انقلاب هستند و با برنامه ریزی های هدفمند کاستی هایی که در برخی موارد وجود دارد را بزرگنمایی می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب در اکثر روستاها گاز، برق، آب و مراکز بهداشتی وجود دارد، خاطر نشان کرد: باید بگوییم از این منظر نسبت به نظام فاسد شاهنشاهی از صفر به ۱۰۰ رسیده ایم؛ مردم ما فراموش نخواهند که در دوره طاغوت یک مدرسه برای تحصیل در شهرها وجود نداشت، ولی امروز می بینیم که حتی در شهرهای کوچک نیز دانشگاه های بزرگ و معتبری تأسیس شده است.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه امروز در حوزه توزیع عادلانه ثروت دستاوردهای بزرگی به دست آمده است، اضافه کرد: امنیت مثال زدنی کشور در این منطقه ناامن نیز از دیگر برکات جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی بر لزوم یکی بودن عمل و گفتار تاکید و خاطر نشان کرد: این موضوع باید در ابعاد سیاسی، اعتقادی و اقتصادی در مسئولان وجود داشته باشد تا جامعه را به اعوجاج فکری وادار نکند.

حجت الاسلام ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: باید به این موضوع دقت شود که خداوند چه نوری در امام راحل دید که انقلاب را به دست مبارک ایشان رقم زد و این دستاورد عظیم سیاسی برای کشور به دست آمد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: اینکه یک روحانی که سال ها از کشور دور و در تبعید به سر می برده بتواند نظام شاهنشاهی که قدرت های بزرگی در حال حمایت از آن بودند را سرنگون کند، اتفاق کوچکی نیست.

وی به عدم وابستگی انقلاب به غرب و شرق نیز اشاره و خاطر نشان کرد: باید این را مدنظر قرار دهیم که انقلاب عظیم ما وابسته به هیچ قدرتی جز خداوند متعال نیست.

حجت الاسلام ادیانی، وجود حق انتخاب در نظام اسلامی را نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان و خاطر نشان کرد: دشمنان همواره در صدد بودند  تا به مردم القاء کنند دین از سیاست جداست و دین را توطئه ملت ها و نوعی افیون عنوان می کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با یادآوری این نکته که بد ترین مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران از مسئولان رژیم پهلوی بهتر هستند، گفت: نظام ما همانند مرواریدی است که در داخل یک کادو پیچیده شده؛ شاید گوشه ای از کادو خراش بردارد ولی مطمئنا مروارید آن آسیب نخواهد دید.

کد خبر 4521527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha