۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸

دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای خبر داد؛

ارسال ۱۳۰ مقاله علمی به چهارمین کنفرانس بازیهای رایانه‌ای

ارسال ۱۳۰ مقاله علمی به چهارمین کنفرانس بازیهای رایانه‌ای

کاشان - دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای از ارسال ۱۳۰ مقاله علمی به این کنفرانس خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره در کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد سلیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه چهارمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه‌ای ارسال شده است، اظهار داشت: پس از بررسی و داوری داوران این کنفرانس ۸۹ مقاله پذیرفته شده که به صورت شفاهی و پوستر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ۵۶ مقاله به صورت شفاهی و ۳۳ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود، افزود: کنفرانس بازی های رایانه ای که به اختصار CGCO نامیده می شود در سال ۹۴ برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه بازی های کامپیوتری کار خود را آغاز کرد و جنبه های متفاوت پژوهش بازی از جمله روانشناسی و جامعه شناسی را پوشش می دهد.

دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، هنر، علوم پزشکی، مدیریت و اقتصاد را از دیگر علوم تحت پوشش کنفرانی دانست و ابراز داشت: ایده های در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی به ویژه تقویت بنیان خانواده در صورت انتخاب توسط کمیته علمی از حمایت مالی شهرداری کاشان برخوردار می شوند.

وی ضمن اشاره به حضور محققانی از کشورهای آلمان، آمریکا، فلاند و عراق در چهارمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای گفت: توان بخشی شناختی و بازی های رایانه ای مهمترین موضوع در دستور کار این دوره از کنفرانس  استو بر همین اساس پژوهش های مرتبط با این حوزه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

کد خبر 4541375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha