۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

سادات سند حقانیت قرآن هستند

سادات سند حقانیت قرآن هستند

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: سادات سند حقانیت قرآن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیش ازظهر پنجشنبه در همایش بزرگ سادات تشیع و تسنن استان هرمزگان با تبریک چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان داشت: راز تداوم انقلاب جمهوری اسلامی در جان مردم ریشه کرده است. ما وارثان جمهوری اسلامی واقعی هستیم و در راس این انقلاب یک اسلام شناس، مدیر، مدبر شجاع قرار دارد.

وی اظهارداشت: اگر اشکالی هم وجود دارد این اشکالات از دولتها است و بخشی هم فرهنگ مردم باید تغییر کند. کمبودها باید بررسی کرد و بخش خالی لیوان را با تدبیر پر کرد.

آیت الله نعیم آبادی افزود: یکی از برکات انقلاب برگزاری همین همایش ها در سطح جهان است. پیش از انقلاب کسی به فکر سادات و وارثان پیامبر و ائمه نبود. یکی از اسناد حقانیت قرآن سادات هستند.

وی با بیان اینکه از نسل علی و زهرا ۱۰۰ میلیون نفر متولد شدند، تصریح کرد: از نسل حضرت زهرا فراوان داریم. ۱۰۰ میلیون سید یکی از سندهای حقانیت قرآن کریم است. تنها دینی که برای حقانیتش سند داریم اسلام است و سند این دین قرآن است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: نقش سیاسی سادات در طول تاریخ پر رنگ تر شود و حرکت های سیاسی این سادات به رشته تحریر در بیایید. سادات در طول تاریخ در حرکت های علمی نقش پررنگی داشته اند. تنها نگوییم ۱۰۰ میلیون سادات داریم.

وی اظهارداشت: در رجال علمی فرزندان حضرت زهرا کم نبودند. قوی ترین تفسیر قرآن توسط یک سید به رشته تحریر در آمد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: بنیاد ملی خمس یک حرکت خوب در زمینه فرهنگسازی خمس در استان بود. اگر خمس را در جامعه تبلیغ کنیم می توان بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد.

کد خبر 4541909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha