۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۴

۲۰۰ مقاله علمی به ششمین همایش ملی سلامت معنویت ارسال شد

۲۰۰ مقاله علمی به ششمین همایش ملی سلامت معنویت ارسال شد

قم - ارائه ۵ پنل تخصصی در ارتباط با ارائه راهکارهای علمی برای ارتقای سلامت معنوی و پذیرش ۱۳۰ مقاله علمی از دستاوردهای ششمین همایش ملی سلامت معنوی در قم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز استان قم میزبان برگزاری ششمین همایش ملی سلامت معنوی با حضور اندیشمندانی از استان و سراسر کشور بود که ۲۰۰ مقاله علمی مختلف به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد ۱۳۰ مقاله پذیرش شده است.

در این همایش علمی ۵ پنل تخصصی در ارتباط با راهکاراهایی برای ارتقای سلامت معنوی در جامعه ارائه شده است که پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در این زمینه به ارائه نظرات علمی خود می‌پردازن.

وجه تمایز این همایش با همایش‌های گذشته برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و بهره‌گیری از نظریات حاضرین است؛ هم‌چنین در این همایش از زحمات دکتر عباس شیبانی تقدیر و تشکر شد.

با توجه به اهمیت نهادینه کردن سلامت معنوی در جامعه پروژه‌های تحقیقاتی و کنفرانس‌های مختلف علمی در این زمینه برگزار شده تا زیرساخت‌های فرهنگی سازی و تبین سلامت معنوی در کشور فراهم شود.

در این همایش بر هماهنگی و همراهی وزارت بهداشت، فرهنگستان علوم پزشکی و حوزه علمیه تأکید شده تا از سرمایه‌های علمی این نهادها استفاده شود.

 در ششمین همایش ملی سلامت معنی که به مدت دو روز در استان قم برگزار می‌شود موضوع‌هایی با محورهای اسلام و نظریه مبنا در سلامت معنوی، قالب‌ها و روش‌های وحیانی در ارتقای سلامت معنوی هم‌چنین سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) و سلامت معنوی و رویکردهای تمدنی، فرصت‌ها و ظرفیت بومی در ارتقای سلامت معنوی و آینده پژوهی سلامت معنوی در ایران قرار است بحث و گفت‌وگو شود.

کد خبر 4548854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha