۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۱۳

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین:

۲۱۹۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان قزوین پرداخت شد

۲۱۹۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان قزوین پرداخت شد

قزوین- دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین گفت: تاکنون ۱۶۸ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۲۱۹۶ میلیارد ریال در سال ۹۷ در استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین، جلالی معاون قضایی دادستانی استان، پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر کارگروه، مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در ابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب  و بازسازی و نوسازی و مصوبات کارگروه طی سال ۹۷ ارائه کرد.

پرزحمت همچنین در ادامه گفت:  تاکنون ۲۷۷  فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند که دارای ۳۹۳ فقره مصوبه کارگروه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد:تاکنون ۶۵۹  فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت و کشاورزی در استان قزوین ثبت شده که نسبت به هفته گذشته ۳۰ فقره رشد داشته است.

وی در ادامه گفت:تاکنون ۱۶۸ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۲۱۹۶ میلیارد ریال در سال ۹۷ در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل همچنین از رشد و پیشرفت پرداخت مستقیم تسهیلات در استان قزوین طی هفته گذشته از ۵۰ فقره به ۱۸۰ فقره و از نظر مبلغ پرداختی از ۷۲۰ میلیارد ریال به ۳۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

در ادامه جلسه امروز در غالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۳ واحد در بخش های تولیدی، صنعتی و خدماتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.

کد خبر 4550016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha