۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۵۹

تهیه کننده «پایتخت» در گفتگو با مهر:

«پایتخت» با حضور الوند استرس نداشت/عکس های دخترش را نشانمان میداد

«پایتخت» با حضور الوند استرس نداشت/عکس های دخترش را نشانمان میداد

الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت» از همکاری ۱۰ ساله با خشایار الوند گفت.

الهام غفوری تهیه کننده مجموعه چند فصلی «پایتخت» در گفتگو با خبرنگار مهر، در حالیکه از درگذشت خشایار الوند نویسنده این سریال نمی توانست کلام چندانی بر زبانش جاری کند از یک همکاری ۱۰ ساله سخن گفت و بیان کرد: ما ۱۰ سال است که با خشایار الوند کار می کنیم و او هر روز به دفتر کار می آمد و وقتی او را می دیدم خیالم از روند پیشروی و تولید پروژه «پایتخت» راحت می شد.

وی با اشاره به ویژگی های الوند اظهار کرد: من هنوز هم این فقدان باورم نمی شود و نمی توانم باور کنم او دیگر نیست که بیاید و چراغ اتاق کارش را روشن کند. او بسیار خندان و خوش خلق بود و نبودش را هیچ کدام از اهالی «پایتخت» باور ندارند.

غفوری اضافه کرد: خشایار الوند خیلی خوب و بشاش و پر انرژی بود. یک دختر پنج ساله دارد که هر روز عکس های جدید او را به ما نشان می داد و من نمی دانم چطور خانواده اش می توانند نبودنش را تاب بیاورند.

تهیه کننده «پایتخت» با اشاره به صبوری و روحیات الوند اظهار کرد: من همیشه در پروژه ها به الوند می گفتم وقتی هست دیگر استرسی در کار نداریم و اتفاقا این چند شب استرس زیادی داشتم.  

وی در پایان گفت: الوند مرد بسیار خوب و خانواده دوست و خوش اخلاقی بود و نمی دانیم بعد از رفتن او چه باید کرد، هنوز در شوک رفتن او هستیم.

کد خبر 4555560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha