۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳

رئیس اورژانس بوشهر:

اورژانس استان بوشهر ۵۶۸ ماموریت در تعطیلات نوروزی انجام داد

اورژانس استان بوشهر ۵۶۸ ماموریت در تعطیلات نوروزی انجام داد

بوشهر - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون اورژانس استان بوشهر ۵۶۸ ماموریت انجام داده است.

عبدالرحیم دادجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته اظهار داشت: طرح سلامت نوروزی تا ۱۷ اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود خدمات با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت ارائه شود.

وی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ نیروی اورژانس در ۵۳ پایگاه امدادی اضافه کرد: پایگاه‌های اورژانس استان شامل ۱۹ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و ۱۰ ایستگاه سلامت نوروزی است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان بوشهر از انجام ۵۶۸ مأموریت در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۱۷۶ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و ۳۹۲ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی از امدادرسانی به ۵۷۵ مصدوم خبر داد و افزود: ۱۶۶ نفر از آنها در محل درمان و ۴۰۹ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند و در این مدت ۱۳ مورد فوت به اورژانس اعلام شده است.

دادجو تصریح کرد: رسیدن سریع آمبولانس‌ها به صحنه، درمان سریع در محل و رساندن مصدومان به مراکز درمانی با دقت بالا از اولویت‌های اورژانس است.

کد خبر 4573560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha