۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

۸ روستای لالی گرفتار سیل شدند/ایجاد کمپین داوطلبان برای کمک

۸ روستای لالی گرفتار سیل شدند/ایجاد کمپین داوطلبان برای کمک

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ایجاد کمپین و گروه های ویژه داوطلب از دبیران، آموزگاران، معاونان و مدیران مدارس لالی برای کمک به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی زاده بامداد روز دوشنبه با بیان اینکه ۸ روستای شهرستان لالی گرفتار سیل شده اند، گفت: در راستای اعلام شرایط فوق العاده در استان، امکانات آموزش و پرورش شهرستان لالی برای اسکان اضطراری شهروندان شهرستان لالی بسیج شده است و پرسنل آموزش و پرورش این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون تمهیدات ویژه ای از سوی آموزش و پرورش لالی در این خصوص به کار گرفته شده است، اضافه کرد: برگزاری نشست ویژه ی شورای معاونین آموزش و پرورش با فرماندار و برگزاری جلسه‌ی فوق العاده با کادر اداری آموزش و پرورش و صدور دستورات لازم و تاکید بر آمادگی کامل کادر اداری حتی در روزهای تعطیل در صورت وقوع سیل بخشی از این اقدامات است.

تقی زاده گفت: دعوت از مدیران مدارس روستایی و توجیه آنها در خصوص لزوم آمادگی کامل برای اسکان سیل زدگان روستایی و همچنین مردم شهرهای همجوار و میهمانان نوروزی از دیگر اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش شهرستان لالی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با برشمردن مدارس در معرض خطر شهرستان لالی بیان کرد: مدارس حوزه‌ی روستای سادات، مدارس حوزه‌ی روستای دره بوری، مدرسه‌ی روستای حیات آباد، مدرسه‌ی روستای سه لر، مدرسه‌ی روستای طاهر آباد، مدارس حوزه‌ی تراز، مدرسه‌ی روستای سرکولی و مدارس روستای ططر در معرض خطر سیلاب قرار دارند.

تقی زاده تصریح کرد: کلیه مدارس شهرستان لالی با امکاناتی از قبیل زیرانداز، پتو، وسایل گرمایشی، ذخیره آب آشامیدنی و غیره از آمادگی کامل برای اسکان مراجعان برخوردارند.

وی همچنین یادآور شد: نیروهای اداری، مدیران و سرایداران مدارس این شهرستان نیز در تمام ساعات شبانه روز به حالت آماده باش هستند. در عین حال گروه‌های داوطلب ویژه ای نیز از دبیران، آموزگاران، معاونان و مدیران مدارس تشکیل شده است تا در موقع اضطراری به کمک آسیب دیدگان بشتابند.

کد خبر 4579488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha