۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶

روایت میدانی نماینده ویژه استاندار از پلدختر+ صوت

۷۰ کیلومتر پیاده‌روی برای ارتباط تلفنی/ ابهام در تلفات سیل

۷۰ کیلومتر پیاده‌روی برای ارتباط تلفنی/ ابهام در تلفات سیل

خرم‌آباد-سیروس ابراهیمی نماینده ویژه استاندار از پلدختر در گفتگویی تلفنی اوضاع سیل را در پلدختر تشریح کرد تا بگوید برای همین تماس تلفنی و دسترسی به شبکه ارتباطی۷۰ کیلومتر پیاده‌روی کرده است.

سیروس ابراهیمی نماینده ویژه استاندار لرستان در شهرستان سیل زده پلدختر:

دیشب تا ساعت سه ما در کنار رودخانه بودیم، همه چیز با خیر، خوشی و سلامتی داشت تمام می‌شد، هواشناسی به ما گفت حداکثر تا ساعت ۵ شما بارندگی دارید و بعد از آن دیگر بارندگی‌ها تمام می‌شود، همه چیز به خیر و خوشی داشت تمام می‌شد.

این بارندگی‌ها در عمر ۶۰ ساله من بی‌سابقه بوده و چنین بارندگی‌هایی را ندیده‌ام

در ساعت سه ارتباط موبایلی و تلفن ثابت ما قطع شد، ارتباط «بی سیمی» هم وجود نداشت، بارندگی‌های بسیار، بسیار شدید در پلدختر به وقوع پیوسته و این بارندگی‌ها در عمر ۶۰ ساله من بی سابقه بوده و چنین بارندگی‌هایی را ندیده‌ام.

من به بالای کوه آمده‌ام تا بتوانم ارتباطی با استاندار بگیرم. متأسفانه الان هم این بارندگی‌ها ادامه دارد، من به بالای کوه آمده‌ام تا بتوانم ارتباطی با استاندار بگیرم، متأسفانه بارندگی‌ها ادامه دارد و موجب تخریب خیلی سنگینی شده، بیش از نیمی از بخش غربی شهر پلدختر را آب گرفته است، بخش شرقی پلدختر و ساحل رودخانه را سیلاب خراب کرده است، تعدادی از مردم که تعداد آنها مشخص نیست در پشت بام خانه‌ها گرفتار شده‌اند، علیرغم اینکه بارها و بارها در طول یک هفته گذشته تذکر دادیم که منازل خود را ترک کنید و به جای امنی بروید، متأسفانه و هزار متأسفانه به این اخطارها گوش ندادند و آنچه را که نباید اتفاق بی افتد، اتفاق افتاد.

من ۷۰ کیلومتر را پیموده‌ام و از دامنه کوه بالا آمده‌ام تا بتوانم ارتباطی بگیرم

مردم در محاصره سیلاب هستند، هنوز این هوای «لامصب» اجازه نمی‌دهد که هلی کوپتر جابجا شود و به کمک بیاید، در عین حال همه امکانات امدادی برای نجات جان مردم نیاز است، همه دستگاه‌ها و هر کسی هر چه از دستش بر می‌آید باید تلاش کند تا از خسارت جانی مردم جلوگیری کنیم.

نمی‌توان قاطعانه گفت که خسارت جانی داشته‌ایم یا نه. نمی‌توان قاطعانه گفت که خسارت جانی داشته‌ایم یا نه، به طور کلی سیستم دولتی در شهرستان به هم خورده است، ارتباط تلفنی اصلاً وجود ندارد، هیچ کسی آمار و ارقامی ندارد، نمی‌توانیم قاطعانه بگویم که تلفات داشته‌ایم یا نداشته‌ایم.

من ۷۰ کیلومتر را پیموده‌ام و از دامنه کوه بالا آمده‌ام تا بتوانم ارتباطی بگیرم، متأسفانه مردم هم خیلی عصبانی هستند، شاید حق هم داشته باشند، اما در عین حال هر چه به دستمان برسد و امکان ارتباط داشته باشم، حتماً انجام خواهد داد.

کد خبر 4579829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha