۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ایلام/ چند مسیر مسدود است

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ایلام/ چند مسیر مسدود است

ایلام - رئیس پلیس راه ایلام ضمن تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ایلام، گفت: چند مسیر اصلی و فرعی در استان همچنان مسدود است.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بارش‌هایی که در روزهای اخیر داشتیم، محور اصلی محور سرابله- حمیل- کرمانشاه، محور دره شهر به سمت پل دختر و محور ایلام- مهران حد فاصل تونل راه کربلا تا دو راهی قدیم و جدید به علت ریزش کوه و رانش مسدود شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه بعضی از محورها آسیب دیدند، افرادی که قصد تردد به خرم آباد و بالعکس را دارند، از سمت کوهدشت و پل سیمره- حمیل- اسلام اباد- قلاجه - ایوان تردد کنند.

وی تصریح کرد: همکاران در پلیس راه استان کرمانشاه و ایلام در صدد هستند مسیری که از سمت کرمانشاه به سمت ایلام- حمیل مسدود شده را بازگشایی کنند.

وی افزود: طی دیشب تلاش کردیم این مسیر را بازگشایی کنیم اما اطمینانی به این مسیر نداشتیم، نیروهای راهداری در حال پاکسازی محور هستند چنا چه مشکلی نداشت این جاده برای ساعاتی دیگر بازگشایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز یکی از پرترددترین محورهای استان جاده سرطاف- ماربره به سمت صالح آباد است، موج تردد رانندگان در طول مسیر زیاد است از همه رانندگان تقاضا دارم رعایت سرعت مطمئنه به دور از هرگونه عجله و شتاب و با رعایت فاصله طولی در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 4580496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha