۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۱۹

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

محورهای آزادراهی شرق استان تهران با بالگرد نظارت می شوند

محورهای آزادراهی شرق استان تهران با بالگرد نظارت می شوند

ورامین- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: محورهای آزادراهی شرق استان تهران با بالگرد نظارت می شوند.

عبدالرضا ناظری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تمهیدات نیروی انتظامی شرق استان تهران در روز طبیعت گفت: شرق استان تهران در محورهای هراز، فیروزکوه، حرم تا حرم، محور امام رضا از استان‌هایی است که باید در حوزه ترافیک تمهیداتی داشته باشد چرا که این محور پذیرای مسافرین زیادی از جمله تردد مسافرین مشهد از این محور است.

ناظری افزود: در این ایام با همکاری پلیس راه و امداد و نجات علی رقم بارندگی‌های شدید و برف در ارتفاعات و حجم ترافیک خدمات خوبی در این زمینه به مسافران ارائه شد و باید بگوییم که توجه مردم به هشدارها نیز بسیار خوب بود و حادثه خاصی نداشتیم.

وی گفت: در حوزه پاکدشت با سیلاب روبرو بودیم اما مشکل خاصی به وجود نیامد و در حوزه هراز با توجه به بارش‌های متعدد مخصوصاً پس از برف ریزش سنگ داشتیم و هراز به موقع باز و بسته شد و مردم هم همکاری کردند و در روزهای خاصی سفر نکردند و حجم سفرها کاهش پیدا کرد و حادثه خاصی در شرق استان تهران رخ نداد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص در روز طبیعت نیز اظهار داشت: در روز طبیعت طبق طرح نوروزی مردم به تفرجگاه‌ها می‌روند و ما بحث پوشش پارک‌ها را برای امنیت داریم و در این روز به هیچ عنوان اجازه تردد خودروهایی که بخواهند جان مردم را به خطر بیاندازند نمی‌دهیم.

ناظری افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی همکاری بیشتر مردم را می‌طلبد چرا که محورهای ما ترافیک سنگینی دارند و محورهای آزاد راهی با بالگرد نظارت می‌شوند و جایی هم نیاز باشد در صحنه حاضر می شویم تا گره ترافیکی را باز کنیم که طی آن از وضعیت سدهای لتیان، ماملو و رودخانه جاجرود نیز بازدید صورت گرفت و میزان خروجی آب در مناطق مسکونی حواشی رودخانه در پایین دست سد و شناسایی مناطق پرخطر در صورت طغیان رودخانه جاجرود بررسی شد.
 

کد خبر 4580545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha