۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱

امام جمعه بجنورد:

سند ۲۰۳۰ زمینه ساز ایجاد سبک زندگی غربی در بین کودکان است

سند ۲۰۳۰ زمینه ساز ایجاد سبک زندگی غربی در بین کودکان است

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ زمینه ساز سبک زندگی غربی در بین کودکان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمن با اجرای برنامه‌های گوناگون سعی در تغییر رفتار و منش افراد جامعه دارد، اظهار کرد: اجرای سند ۲۰۳۰ قطعاً در تغییر سبک زندگی کودکان تأثیر گذار خواهد بود و آنان را به عنوان سربازانی کودک کش تربیت می‌کند.

یعقوبی با تاکید بر اینکه سند ۲۰۳۰ از سنین کم سبک زندگی فرزندان این سرزمین را تغییر خواهد داد و برای آینده آنان خطر آفرین است، تصریح کرد: هر آنچه سبب تغییر رفتار در زندگی افراد به ویژه از دوران کودکی می‌شود باید جلوگیری کرد.

وی در ادامه به تأثیرات مخرب فضای مجازی بر زندگی اشخاص اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد فضای مجازی به طور دقیق مدیریت شود تا آسیب‌های ناشی از آن زندگی حقیقی افراد را متلاشی نکند.

خطیب نماز جمعه بجنورد اضافه کرد: مسلماً آسیب دیدین هر فرد از فضای مجازی بر جامعه تأثیر گذار است، بنابراین برای مدیریت آن تدبیری اندیشیده شود.

یعقوبی بزرگ‌ترین جهاد جوانان امروز را شکست محاصره تبلیغاتی دشمن اعلام کرد و گفت: چنانچه خطوط قرمز فضای مجازی مورد غفلت قرار گیرد قطعاً در جامعه فاجعه ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه به آغاز هفته مقام معلم اشاره کرد و افزود: جامعه امروز بیش از گذشته به حضور افرادی با سواد و تجربه در عرصه تدریس و تربیت نسلی تأثیر گذار نیازمند است چرا که رشد و توسعه کشور در گرو نسل جدید است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: تأمین معیشت و رفاه معلمان بسیار حائز اهمیت است، این قشر انسان ساز بدون کمترین توقعی صادقانه خدمت و هیچ گاه تجمعی نداشته‌اند.

کد خبر 4607080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha