۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰:۵۴

نماینده مردم تهران، ری، تجریش و اسلامشهر در مجلس خبر داد؛

موافقت ۳۰ نماینده با طرح جدایی شورای اسلامی ری از پایتخت

موافقت ۳۰ نماینده  با طرح جدایی شورای اسلامی ری از پایتخت

ری- نماینده مردم تهران، ری، تجریش و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ نفر از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح جدایی شورای اسلامی شهرستان ری از پایتخت موافق هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید فرید موسوی عصر شنبه در دومین سمینار نقش شوراها در توسعه شهرستان ری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات و مسئولان شهرستان ری با هدف معرفی فرصت‌ها و تهدیدهای ری در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: توسعه کشور فقط نیاز به مباحث سخت افزاری ندارد، بلکه با مشارکت پذیری و ورود مردم به صحنه، توسعه نیز به وجود خواهد آمد.

موسوی در ادامه با بیان اینکه استانداران با تعیین دقیق مرز شهرها و روستاها باید طرح‌های هادی را به خوبی اجرا نمایند گفت: تعیین مرز روستاهای استان تهران با شهرها یک مشکل اساسی شده است چرا که توسعه شهرها باعث عقب ماندگی روستاها می‌شود و باید به این موضوع دقت نظر لازم را داشته باشیم چرا که امروز متأسفانه توسعه مناطق شهری استان تهران باعث غفلت از روستاها شده و وضعیت این مناطق از بسیاری از روستاهای مرزی کشور نیز بدتر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰ نفر از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح جدایی شورای اسلامی شهرستان ری از پایتخت موافق هستند گفت: استقلال شهرری از بسیاری از جهات به نفع این شهر است و به این روش پتانسیل‌های ری مشاهده خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی برای محرویت زدایی و توسعه کشور ایجاد شده که باید مسئولان از این فرصت به خوبی استفاده کنند گفت: برخلاف تصور مسئولان اجرایی، بسیاری از مناطق استان تهران از شهرهای مرزی نیز محروم‌تر است که نیاز به توجه ویژه دارد.

کد خبر 4608282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha