۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۳۴

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی کوپک ساحل عاج:

ایران ظرفیت خوبی برای توسعه همکاری کشاورزی و صنعتی با آفریقا دارد

ایران ظرفیت خوبی برای توسعه همکاری کشاورزی و صنعتی با آفریقا دارد

قزوین- رئیس هیت مدیره اتحادیه ملی تعاونی‌های پس انداز و اعتباری تعاونی کوپک ساحل عاج گفت: آماده بهره مندی از توان صنعتی و کشاورزی و توسعه مناسبت اقتصادی با استان های ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فعالان اقتصادی استان قزوین با رئیس اتحادیه ملی تعاونی‌های پس انداز و اعتباری ساحل عاج کوپک و هیئت اقتصادی همراه ظهر پنجشنبه با حضور علی اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین، جمعی از تجار و بازرگانان در اداره صنعت قزوین برگزار شد.

وازومانا ساوانه رئیس هیئت مدیره اتحادیه ملی تعاونی‌های پس انداز و اعتباری تعاونی کوپک از کشور ساحل عاج با اشاره به علاقمندی خود به توسعه روابط بازرگانی با ایران اظهار داشت: ایران از ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی برخوردار است و ما علاقمند هستیم روابط تجاری خود را با کشور شما توسعه بخشیم.

وی اضافه کرد: کشور ساحل عاج ظرفیت بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی، از جمله قهوه، کاکائو، موز دارد و با داشتن معادن غنی الماس و طلا می‌تواند در صنعت و معدن فعالیت‌های مشترک انجام دهد.

ساوانه تصریح کرد: امروز از چند واحد صنعتی در قزوین بازدید کردیم و با ظرفیت شما در صنعت آشنا شدیم و به نظر می‌رسد با شناخت بیشتر از همدیگر می‌توانیم مناسبات خود را بیشتر کنیم.

این فعال اقتصادی کشور ساحل عاج یادآور شد: آماده همکاری برای ایجاد طرح‌های مشترک هستیم و برپایی نمایشگاه و بررسی توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی قزوین و کوپک هستیم.

تیم ۹ نفر اقتصادی ساحل عاج امروز پنجشنبه از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

کد خبر 4612645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha