۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

پرورش دینی کودکان و نوجوانان در مدارس باید با جدیت دنبال شود

پرورش دینی کودکان و نوجوانان در مدارس باید با جدیت دنبال شود

قم - مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه متأسفانه برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش رها شده است، گفت: پرورش دینی کودکان و نوجوانان باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نجفی قدسی شامگاه جمعه در مراسم بهره‌برداری از سالن اجتماعات دارالقرآن علامه طباطبایی که در این دارالقرآن برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است که باید تلاش کنیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت نهایت بهره را ببریم.

وی گفت: در بیت علامه طباطبایی در سال‌های اخیر برنامه‌های مختلف قرآنی و تفسیری برگزار شده و سالن اجتماعات این مجموعه نیز با حضور آیت الله مکارم شیرازی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در کشور بیان داشت: اگر می‌خواهیم جامعه ما اسلامی بماند راهی جز توجه به آموزش و پرورش نداریم.

روحانیون باید در آموزش و پرورش حضور فعالی داشته باشند

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش با کمبود اساتید دلسوز مانند گذشته مواجه است، افزود: در گذشته بسیاری از روحانیون در امر آموزش و پرورش مشارکت داشتند و امروز نیز روحانیون باید در این نهاد حضور فعالی داشته باشند تا پرورش دینی کودکان و نوجوانان با جدیت دنبال شود.

نجفی قدسی بیان داشت: امروز باور انسان سخت است که در برخی از مدارس آهنگ‌های مستهجن پخش می‌شود و متأسفانه آموزش و پرورش رها شده است و باید دلسوزان نسبت به برنامه‌های این نهاد توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: تمام کودکان دوران تحصیلی خود را در مدارس می‌گذرانند و این نهاد از این رو رسالت خطیری بر عهده دارد.

کد خبر 4613390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha