۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

پروژه‌های مسکن مهر شاهرود به بخش خصوصی واگذار شود

پروژه‌های مسکن مهر شاهرود به بخش خصوصی واگذار شود

شاهرود - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه پروژه های مسکن مهر شاهرود باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: برای حضور سرمایه‌گذار در این بخش باید تسهیلاتی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری عصر شنبه در مراسم معارفه مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان به میزبانی سالن همایش‌های البرز شرقی شاهرود با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر به خصوص در شاهرود و استان سمنان باید به بخش خصوصی واگذار شود، ابراز داشت: برای حضور بخش خصوصی باید تسهیلاتی نیز در نظر گرفته شده و راه برای آنها هموار شود.

معاون استاندار سمنان گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی در حوزه راه و شهرسازی دیده شد و تلاش بر این خواهد بود که هر گونه مواردی برای رفع مشکلات اعم از کمیسیون ماده پنج در شاهرود برگزار و تا زمانی پرونده‌ها به صفر برسد در این شهرستان حضور داشته باشیم.

فخری افزود: در حوزه راه و شهرسازی با شریان اصلی مواجه هستیم که محل تردد سالانه ۲۰ میلیون مسافر و زائر است که همین امر اهمیت حوزه راه و شهرسازی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی ویژه است و باید ویژه به آن نگریسته شود، ابراز داشت: یکی از بحث‌های اصلی اصلاح تقاطع مجن است و باید در اسرع وقت انجام شود لذا متأسفانه در بحث اعتبارات خوب اما در حوزه اجرا کند عمل می‌کنیم.

رفع مشکلات در اولویت باشد

امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه باید خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها در اولویت مسئولان باشد، گفت: در وقت بحران نیازهای ما معلوم می‌شوند، برای مثال در برف و بوران فروردین ماه بود که مشخص شد امکانات شاهرود به اندازه‌ای نیست که خدمت رسانی را سرعت ببخشد لذا باید به این موضوعات توجه بیشتر شود.

حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه مضیقه‌های اقتصادی کشور را می‌دانیم اما برخی مسائل مانند راه‌ها و امدادرسانی به مردم باید در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: بخشی اقتصاد شهرستان شاهرود از تردد خودروهای عبوری به خصوص زائران رضوی تأمین می‌شود لذا باید به گونه‌ای تدبیر کرد که بتوان از ظرفیت خودروهای عبوری هم بهره برد و هم مسائل ترافیکی را مدیریت کرد.

کد خبر 4631148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha