در فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛

سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» برگزار می شود

سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» برگزار می شود

سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «فناوری های گسست آفرین و سرنوشت انسان»، در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرهنگسرای فناوری اطلاعات، سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «فناوری های گسست آفرین و سرنوشت انسان»، یکشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۶ با حضور شهیندخت خوارزمی استاد روابط عمومی الکترونیک در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی «شب های فناوری»، طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه است. در این نشست شهیندخت خوارزمی و همایون شهریاری دکترای ژنتیک به سخنرانی با موضوع «فناوری های گسست آفرین و سرنوشت انسان» می‌پردازند.

سیر تحول فناوری، معرفی مهم‌ترین فناوری‌های گسست آفرین، قابلیت‌های مغز و ساختار ژنتیک انسان و سرنوشت انسان و پرسش‌هایش، از مهم‌ترین محورهایی است که در این برنامه به آنها پرداخته می‌شود.

شهیندخت خوارزمی دارای مدرک دکترای روانشناسی و ارتباطات و مترجم کتاب موج سوم و جابجایی در قدرت از آثار الوین تافلر است که در سال ۱۳۸۹ به عنوان استاد پیشگام در روابط عمومی الکترونیک شناخته شده و تمبر یادبود چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک با تصویر وی منتشر شده است.

حضور در این نشست رایگان بوده و ثبت نام از طریق این لینک انجام می‌شود.

کد خبر 4638850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha