۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۶

امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

۱۲ ایده برتر اسباب‌بازی رونمایی می‌شود

۱۲ ایده برتر اسباب‌بازی رونمایی می‌شود

دومین رویداد ملی ایده‌آزاد از ۱۲ طرح و ایده برتر حوزه اسباب‌بازی با حضور سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و داوران، روز ۲۷ خرداد رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طراحان و ایده‌پردازان اسباب‌بازی ۱۲۳ ایده را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند و از بین این ایده‌ها ۴۳ ایده به عنوان ایده‌های منتخب در مرحله اول و ۱۲ ایده به مرحله پایانی راه یافتند.

در این روز هر یک از ایده‌پردازان منتخب رویداد ملی ایده‌آزاد غرفه مربوط به خود را در حاشیه این رویداد برپا می‌کنند تا طرح‌ها و ایده‌های خود را به سرمایه‌گذران معرفی و فضای بازی را برای داوران کودک و نوجوان و متخصصان ایجاد کنند.

همچنین ایده‌پردازان زمانی برای ارائه ایده‌ها دارند تا در حضور سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و داوران، ایده‌های خود را مطرح کنند و علاوه بر معرفی طرح خود در مورد چگونگی تولید و پیوست‌های فرهنگی آن مواردی را ارائه کنند.

تمام ایده‌های منتخب در این رویداد بر اساس پیوست‌های فرهنگی ایرانی- اسلامی شکل گرفته است.

در این رویداد از کتابی شامل ۲۰ ایده تکمیل شده و قابل ارائه به صنعت اسباب‌بازی، رونمایی خواهد شد.

این مراسم ساعت ۱۴، ۲۷ خرداد ۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران آغاز می‌شود.

حامیان این رویداد اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون، شورای نظارت بر اسباب‌بازی، مؤسسه چهارباغ، ستاد فن‌آوری نانو تکنولوژی، سازمان بین‌الملی دانشگاهیان، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر طوسی و باشگاه نوآوری نیترو هستند.

کد خبر 4642775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha