۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱

رئیس اداره آموزش‌وپرورش آرادان:

۳ پروژه عمرانی آموزش‌وپرورش آرادان افتتاح شد

۳ پروژه عمرانی آموزش‌وپرورش آرادان افتتاح شد

آرادان– رئیس اداره آموزش‌وپرورش آرادان از افتتاح س پروژه عمرانی آموزش‌وپرورش در این شهرستان خبر داد و گفت: زمین چمن مصنوعی، ساختمان مرکز مشاوره و یک سالن چندمنظوره با حضور مسئولان افتتاح شد.

حمید عربی صبح چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش آرادان که در سالن آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پروژه زمین چمن مصنوعی آموزش‌وپرورش در فاز نخست احداث مجتمع ورزشی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به مشارکت خیران در احداث این پروژه افزود: زمین این پروژه از سوی خیران تأمین و اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

رفع خلأ خدمات مشاوره‌ای در آرادان

رئیس اداره آموزش‌وپرورش آرادان با بیان اینکه ایجاد زمین والیبال و بسکتبال در فاز بعدی این مجتمع ورزشی احداث می‌شود، یادآور شد: این مجموعه ورزشی ویژه دانش آموزان تعبیه‌شده است که با راه‌اندازی فاز دوم آن درصدد ارائه خدمات به کارمندان و عموم مردم در آرادان هستیم.

عربی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز مشاوره آرادان بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان و اولیای آن‌ها یکی از مهم‌ترین رویکردهای اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان بود و پیش‌ازاین دانش آموزان آرادانی برای دریافت خدمات مشاوره‌ای به گرمسار مراجعه می‌کردند و اکنون این خدمات در آرادان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز در دو نوبت صبح و عصر فعالیت می‌کند، اعلام کرد: نوبت صبح ویژه دانش آموزان است که تمامی خدمات مشاوره‌ای دانش آموزان در نوبت صبح رایگان است و نوبت عصر ویژه اولیا دانش آموزان است که با کمترین هزینه خدمات مشاوره‌ای به آن‌ها ارائه می‌شود.

افتتاح سالن جلسات اداره آموزش‌وپرورش آرادان

رئیس اداره آموزش‌وپرورش آرادان با بیان اینکه احداث سالن جلسات برای اداره آموزش‌وپرورش آرادان به‌عنوان یک امر ضروری احساس می‌شد، تصریح کرد: این سالن دارای ۸۰ مترمربع بنا است و بالغ‌بر ۱۵۰ میلیون تومان برای احداث و تجهیز این سالن هزینه شده است.

عربی در ادامه گفت: ایجاد درآمدهای پایدار برای آموزش‌وپرورش و بهره‌برداری از ظرفیت خیران در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم رونق بخشی به مجمع خیران آرادان بیان کرد: خیران آرادانی هرساله اعتبارات خوبی را برای تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند و لباس فرم مدرسه در ابتدای سال تحصیلی اختصاص می‌دهند که باید از این ظرفیت بهره‌برداری کرد.

کد خبر 4644985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha