۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد؛

پشتیبانی طرح‌های «جی. آی. اس» شرکت آب و فاضلاب در استان تهران

پشتیبانی طرح‌های «جی. آی. اس» شرکت آب و فاضلاب در استان تهران

تهران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر پشتیبانی همه جانبه طرح‌های «جی. آی. اس» شرکت آب و فاضلاب در استان تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بختیاری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته راهبردی «جی. آی. اس» این شرکت بر بالابردن ظرفیت داده‌ها و اطلاعات مکانی در شرکت‌های زیرمجموعه و رفع کمبودها و اشکالات آن‌ها تاکید کرد.

بختیاری بهره‌گیری از اطلاعات و دستاوردهای سایر سازمان‌ها و نهادهای شهری از جمله سازمان کنترل ترافیک تهران را در ارتقای هر چه بیش‌تر پروژه «جی. آی. اس» شرکت ضروری دانست.

وی ضمن تاکید بر پشتیبانی همه‌جانبه طرح‌های «جی. آی. اس» شرکت افزود: شرکت‌های فاضلاب و تامین و تصفیه به لحاظ اهمیت و گستره وسیع خدمات و فعالیت‌شان نیازمند بالاترین سطح بهره‌گیری از سامانه اطلاعات مکانی هستند.

در ادامه این نشست آرش محمودی، مدیر دفتر نظارت بر اطلاعات «جی. آی. اس» شرکت فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف آن دفتر اعم از ایجاد پایگاه داده مکانی، توسعه نرم افزاری و سخت‌افزاری و کاربردهای عملیاتی آن در حوزه‌های بهره‌برداری و مهندسی و توسعه و هم‌چنین تاثیر آن بر بالا بردن سرعت رسیدگی به حوادث را تشریح کرد.

محمودی ضمن تاکید بر ارتباط پایدار با برخی سازمان‌ها و نهادهای شهری از آمادگی این دفتر برای تبادل اطلاعات با سایر سازمان‌ها خبر داد.

گفتنی است اعضای کمیته راهبردی «جی. آی. اس» شرکت شامل قائم‌مقام، معاونان، رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و اطلاعات «جی. آی. اس»، مدیر دفتر نظارت بر سامانه ارتباطات ۱۲۲، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و مدیران عامل شرکت‌های فاضلاب، تامین و تصفیه، آبفای جنوب شرقی و آبفای منطقه ۵ هستند و ریاست کمیته را مدیرعامل آبفای استان تهران برعهده دارد.

کد خبر 4645196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha