۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۴۸

رئیس دادگستری دامغان:

۱۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته قوه قضائیه در دامغان اجرا می‌شود

۱۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته قوه قضائیه در دامغان اجرا می‌شود

دامغان - رئیس دادگستری دامغان بابیان اینکه ۱۰ عنوان برنامه طی هفته قوه قضائیه در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: این هفته فرصتی برای تجلی عملکرد دستگاه قضائی و خدمت مضاعف به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تقی خاکی عصر پنج‌شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته قوه قضائیه دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ۱۰ عنوان ویژه‌برنامه این هفته اجرا می‌شود، ابراز داشت: هفته قوه قضائیه صبح روز شنبه اول تیر با عطرافشانی و گل‌باران قبور مطهر شهدا با حضور قضات، مسئولان و مدیران دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه آغاز خواهد شد.

وی افزود: دیدار قضات و اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه با امام‌جمعه دامغان و آغاز ثبت‌نام الکترونیکی رایگان و ارائه کد کاربری قضائی به متقاضیان ثبت‌نام در سامانه ابلاغ الکترونیکی (ثنا) در دادگاه‌ها، دادسرا، شورای حل اختلاف و اداره زندان از مهم‌ترین برنامه‌های دومین روز هفته قوه قضائیه در شهرستان است.

رئیس دادگستری دامغان ملاقات مردمی را دیگر برنامه‌های این نهاد در سومین روز هفته قوه قضائیه ذکر کرد و ابراز داشت: این ملاقات مردمی در محل دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان انجام می‌شود و بازدید از زندان شهرستان و بررسی مشکلات و مسائل زندانیان با اتفاق امام‌جمعه و جمعی از قضات از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

خاکی از دیدار امام‌جمعه با اتفاق رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب با سه تن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مدافع حرم در چهارمین روز از هفته قوه قضائیه خبر داد و تصریح کرد: بازدید از ادارات تابعه حوزه قضائی دامغان دیگر برنامه‌های این روز را شامل می‌شود.

وی افزود: در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه میزبان خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها خواهیم بود.

رئیس دادگستری دامغان دیدار با خانواده ارجمند زندانیان و افتتاح اولین دفتر خدمات قضائی در شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های ششمین روز از هفته قوه قضائیه عنوان کرد و ابراز داشت: جلسه هم‌اندیشی با کارشناسان و نخبگان حقوقی و مردمی با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی دامغان در محل سالن ویدئو کنفرانس دادگستری برگزار خواهد شد.

خاکی در ادامه تصریح کرد: آخرین برنامه هفته قوه قضائیه در دامغان حضور در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با اتفاق دادستان عمومی و انقلاب، قضات و کارکنان و اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه خواهد بود.

وی هفته قوه قضائیه را فرصتی برای خدمت بیشتر با مردم دانست و افزود: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تجلی عملکرد دستگاه قضائیه و مجال ارتباط بیشتر و خدمت مضاعف به مردم دانست.

به گزارش مهر، در دامغان شش شعبه حقوقی، کیفری و دادگاه عمومی در دادگستری و پنج شعبه بازپرسی، دادیاری، اجرای احکام و سرپرستی در دادسرا عمومی و انقلاب شش شعبه شورای حل اختلاف در شهرهای دامغان، دیباج و کلاته رودبار و امیریه وجود دارد.

کد خبر 4646454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha