۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگلویه و بویراحمد خبر داد:

فعالیت ۹۶ سمن در حوزه مقابله با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت ۹۶ سمن در حوزه مقابله با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگلویه و بویراحمد از فعالیت ۹۶ سمن در حوزه مقابله، پیشگیری و درمان حوزه مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم نظری ظهر شنبه در نشست خبری کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: بیش از ۸۰ کارگاه پیشگیری از اعتیاد توسط سمن ها برگزار شده است.

نظری همچنین از برگزاری ۱۵ نمایشگاه با محوریت بخش های مختلف خبر داد و بیان کرد: آگاهی بخشی به جامعه به عنوان بخشی از محور فعالیت این نمایشگاه ها بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به ارسال ۱۴ طرح اشتغال زایی توسط سمن های حوزه مقابله با مواد مخدر به سطح کشور با خروجی تایید ۹ طرح، ابراز داشت: اشتغال زایی برای بخشی از جامعه هدف از طریق این ظرفیت محقق شد.

نظری فرهنگ سازی و توسعه مشارکت های مردمی در مقابله با آسیب های اجتماعی را یک نیاز ضروری دانست و گفت: کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تعامل و همکاری بخش های مختلف را طلب می کند.

نظری با اشاره به فعالیت کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد، تصریح کرد: پیشگیری در حوزه مواد مخدر کاهش آسیب های بعدی با هزینه کمتر را رقم می زند.

کد خبر 4647421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha