۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷

با حضور سورنا ستاری؛

پارک علم و فناوری کاشان روز دوشنبه افتتاح می شود

پارک علم و فناوری کاشان روز دوشنبه افتتاح می شود

کاشان - با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پارک علم و فناوری کاشان روز دوشنبه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با دعوت نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس طی سفری یک روزه به کاشان سفر می کند و برنامه های مختلفی از جمله بازدید و بهره برداری از پروژه های مختلف در مناطق کاشان و آران و بیدگل برای وی در نظر گرفته شده است.

افتتاح پارک علم و فناوری کاشان و بازدید از شرکت های فناور واقع در دانشگاه پردیس غیاث الدین جمشید کاشانی سومین برنامه در نظر گرفته شده ویژه سورنا ستاری، معاون علمی و فتاوری ریاست جمهوری است و در گام بعدی از مرکز رشد واحدهای فناور بازدید به عمل می آورند.

دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و اقامه نماز ظهر و عصر پایان بخش نیمی از برنامه های در نظر گرفته شده برای سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است و پس از آن ستاری از شرکت ریسندگی و بافندگی و فرش بازدید کرده و فرصت های فناوری صنعت فرش ماشینی واقع در شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل بررسی می شود.

پخش پایانی سفره یک روزه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، نشست وی با فعالان حوزه فناوری، نوآوری و دانش بنیان در اتاق بازرگانی کاشان است که امکان تغییر زمان برگزاری این برنامه به دلیل فشردگی و تعدد برنامه های سفر ستاری به کاشان وجود دارد.

کد خبر 4648767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha