۹ تیر ۱۳۹۸، ۸:۳۹

این‌هفته در شهر کتاب؛

سه کتاب مجموعه‌ «ما و جهان» رونمایی می‌شود

سه کتاب مجموعه‌ «ما و جهان» رونمایی می‌شود

سه‌عنوان از مجموعه «ما و جهان» روز سه‌شنبه ۱۱ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه‌عنوان از مجموعه «ما و جهان» در قالب نشست هفتگی شهر کتاب، روز سه‌شنبه ۱۱ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب رونمایی می‌شود.

چرا جهان وجود دارد؟ چرا ما در جهان وجود داریم؟ آیا پیدایش ما و جهان تصادفی بوده یا محصول طرحی هوشمندانه است؟ آیا هویت ما صرفاً مادی است یا بخش از آن غیرمادی است؟ آیا مرگ پایان زندگی است؟ مجموعه «ما و جهان» که توسط دفتر مطالعات علم و دین (موازی) تدوین و با همکاری انتشارات پارسیک منتشر می‌شود، تلاش دارد از منظر دانش تجربی جدید، علوم محض و علوم انسانی با پاسخ به این پرسش‌ها گامی در راه گسترش و پویایی چنین مباحثی در فضای علمی جامعه بردارد.

کتاب‌های «آغاز جهان» و «چرا جهان وجود دارد؟» با ترجمه امیرمسعود جهان‌بین و کتاب «چرا طبیعت قانون دارد؟» با ترجمه امیرمسعود جهان‌بین و میثم توکلی‌بینا به‌تازگی در قالب مجموعه «ما و جهان» که دربرگیرنده مجموعه مقالات نویسندگان جهان درباره این مفاهیم است، چاپ و منتشر شده‌اند.

نشست هفتگی شهر کتاب این‌هفته به نقد و بررسی این سه‌عنوان اختصاص دارد که با حضور عبادالله نادری، میثم توکلی‌بینا و امیرمسعود جهان‌بین همراه خواهد بود.

این برنامه روز سه‌شنبه ۱۱ تیر از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4653072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha