۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۶

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید تشریح کرد

جزئیات برنامه های هفته عفاف و حجاب در بنیاد شهید

جزئیات برنامه های هفته عفاف و حجاب در بنیاد شهید

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در بنیاد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کاهه ضمن بزرگداشت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است، گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه آموزشی، نمایشگاه و مسابقه پیامکی در بنیاد برگزار می‌شود.

وی افزود: این هفته به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ با شعار «میراث ایرانی، گرایش جهانی» با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اسامی و عناوین هفته عفاف و حجاب گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور هر یک از روزهای این هفته برای اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی نام‌گذاری شده است؛ روز شنبه ۱۵ تیر به‌عنوان «عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی (س)» و روز یکشنبه ۱۶ تیر با نام «عفاف و حجاب، تجلی فطرت، تاج بندگی» نام‌گذاری شده است.

کاهه ادامه داد: دوشنبه ۱۷ تیر به‌عنوان «عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، احترام به قانون»، سه‌شنبه ۱۸ تیر به‌عنوان «عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی»، چهارشنبه ۱۹ تیر با نام «عفاف و حجاب، اخلاق‌مداری، خانواده سالم»، پنج‌شنبه ۲۰ تیر با نام «عفاف و حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه ۲۱ تیر به‌عنوان «عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نام‌گذاری شده است.

وی در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این هفته، گفت: ارسال پیامک با موضوع عفاف و حجاب برگرفته از احادیث اهل بیت (ع) و برای همکاران بنیاد در سراسر کشور یکی از برنامه‌هاست. همچنین مسابقه پیامکی با عنوان عفاف و حجاب در سبک زندگی که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای همکاران سراسر کشور به همراه خانواده‌هایشان از طریق اتوماسیون اداری برگزار می‌شود و پاسخ‌ها از بستر سامانه پیامکی دریافت خواهد شد و به قید قرعه به تعدادی از عزیزانی که پاسخ صحیح ارسال کنند جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تأثیرات شبکه‌های اجتماعی بر عفاف و حجاب در تاریخ ۱۸ تیر برای همکاران ستاد مرکز با حضور حجت‌الاسلام حسین سلیمانی، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع عفاف و حجاب از تاریخ ۱۶ الی ۲۴ تیرماه در سالن همکف ساختمان شهید ترک نژاد و درج وصیت‌نامه شهدا با موضوع عفاف و حجاب در سایت ایثار از دیگر برنامه‌هاست.

کد خبر 4660335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha