۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱:۲۰

معاون امور اجتماعی اداره تعاون استان زنجان:

اعتمادسازی و امید در جامعه تقویت شود

 اعتمادسازی و امید در جامعه تقویت شود

زنجان-معاون امور اجتماعی اداره تعاون استان زنجان گفت: اعتمادسازی و امید باید در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد اجاقلو شامگاه سه شنبه در اولین نشست انجمن‌های اسلامی در محل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: مشکلات جامعه ایران فن و تکنیک نیست بلکه مشکل فرهنگی است که هیچ‌وقت متوجه این نشدیم و باید روی آن کار شود.

وی اظهار کرد: برخی مواقع مشکلات اقتصادی برجسته می‌شود و باید به عمق آن رفت و ابتدا باید مردم به سطحی از فرهنگ برسند که خود جامعه را بسازند.

معاون امور اجتماعی اداره تعاون استان زنجان کار فرهنگی را یک کار بسیار سخت اعلام کرد و گفت: ارتقای فرهنگ جامعه نیاز به مدیریت دارد و باید اعتقادات و نگرش مردم تغییر کند که این هم کار بسیار سختی است.

اجاقلو با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی است، افزود: انجمن‌های اسلامی باید به سمت انجام کارهای فرهنگی بروند و در هر محله‌ای کارهای فرهنگی را بر اساس اولویت انجام دهند.

وی به برنامه‌های اداره تعاون در قالب انجمن‌ها ی اسلامی اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ شایسته و الگوی ایرانی اسلامی، مسئولیت‌پذیری، گسترش اخلاق کار و انضباط و اخلاق، افزایش سرمایه‌های اجتماعی، تقویت ورزش در محیط‌های کارگری با رویکرد فرهنگی خواهد بود و باید انجمن‌های اسلامی به این موارد رود پیدا کنند.

مسئول انجمن اسلامی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: عمده کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که در این شرایط امروز اعتمادسازی و امید در جامعه تقویت شود.

اجاقلو گفت: باید افزایش اعتماد، حس تعلق به حکومت و دولت مدنظر قرار گیرد و توجه به تقویت کارهای فرهنگی باعث رفع بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود.

کد خبر 4662684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha