۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹

فردا در شهر کتاب؛

کتاب «شهر از نو» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «شهر از نو» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «شهر از نو» ویراسته لارنس جی ویل و توماس جی کامپانلا فردا سه‌شنبه ۲۵ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شهر از نو» با ویرایش لارنس جی ویل و توماس جی کامپانلا که به‌تازگی با ترجمه نوید پورمحمدرضا، منتشر شده فردا سه‌شنبه ۲۵ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

مقاومت شهرها و ساکنان‌شان برابر فاجعه‌های گوناگون، تبدیل به مساله‌ای شخصی شده است. مرزهای انسان امروز از سر دیوار خانه‌اش عبور کرده و کوچه و محله و شهر و کشورش را زیر پا گذاشته است. کتاب «شهر از نو» به چگونگی نجات شهرهای بزرگ از شر فاجعه‌ها می‌پردازد. این کتاب شامل ۸ مقاله مجزا و مفصل است که هر یک با وسط گذاشتن یک یا چند شهر، داستانِ مواجهه این شهرها و ساکنان‌شان با فجایع عظیم را روایت می‌کنند.

نشست نقد و بررسی این کتاب در قالب نشست هفتگی شهر کتاب با حضور و سخنرانی سیدمحسن حبیبی، سیدمحمد بهشتی و نوید پورمحمدرضا همراه است.

این برنامه فردا سه‌شنبه ۲۵ تیر از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4666889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha