۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۹

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان جنوبی خبر داد:

مطالبه ۲ میلیاردی دهیاری ها از آبفار خراسان جنوبی

مطالبه ۲ میلیاردی دهیاری ها از آبفار خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل شرکت آبفار خراسان جنوبی گفت: مجموع مطالبات دهیاری‌ها و بسیج از آب و فاضلاب روستایی دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی‌نژاد ظهر سه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از آبرسانی سیار به ۴۴۷ روستا خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۱۵ روستا در بحث کیفی و ۳۳۲ روستا در بحث کمی آب دچار مشکل هستند.

وی با اشاره به اعتبارات آبفار استان بیان کرد: طی سال گذشته از محل منابع ماده ۱۰ و ۱۲ قریب به شش درصد از اعتبارات کشور معادل هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اخذ شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: از این میزان قریب به سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در راستای آبرسانی سیار به روستاهای استان هزینه شده است.

صفوی نژاد با بیان اینکه از دستگاه‌های اجرایی خواستاریم تانکرهای آبرسان تحت مدیریت را برای تأمین آب شرب مورد نیاز روستاها در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دهند، گفت: در حال حاضر روستاهای فاقد شبکه آبرسانی با ۳۸ تانکر آبرسانی سیار می‌شوند.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مجموع مطالبات دهیاری‌ها و بسیج از آب و فاضلاب روستایی دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

کد خبر 4668364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha