۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵

استقبال ترامپ از کنار گذاشتن طرح استیضاح در مجلس نمایندگان

استقبال ترامپ از کنار گذاشتن طرح استیضاح در مجلس نمایندگان

ترامپ از رای مجلس نمایندگان آمریکا درباره کنار گذاشتن طرح استیضاح وی استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی توئیتری از رای مجلس نمایندگان آمریکا درباره کنار گذاشتن طرح استیضاح وی استقبال کرد.

ترامپ با تعریف و مبالغه از اقدامات دولتش، اعلام کرد که او بزرگترین رونق اقتصادی تاریخ کشور خود و بیشترین فرصت شغلی و بزرگترین کاهش مالیاتی آمریکا را رقم زده است.

ترامپ در پیام خود گفته است: مجلس نمایندگان آمریکا دقیقاً قریب به اتفاق آرا به کنار گذاشتن قطعنامه استیضاح (علیه رئیس جمهور این کشور) رای داد. ۳۳۲ رای موافق در برابر ۹۵ رای مخالف و یک رای ممتنع. این احتمالاً مضحک ترین و وقت گیر ترین پروژه ای است که من تا به حال با آن سر و کار داشته ام.

روز گذشته مجلس نمایندگان آمریکا به عدم اجرای فرایند استیضاح علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور رای داد اما این رای موجب نشد این مساله که موجب شکاف میان نمایندگان حزب دمکرات شده است به کل کنار برود.

ال گرین نماینده حزب دمکرات که حامی این قطعنامه بود سعی داشت بر انتقاد روزافزون از ترامپ بعد از حملات اخیر وی به نمایندگان زن اقلیت در کنگره تکیه کند و این قطعنامه را پیش ببرد، هرچند در نهایت مجلس نمایندگان آمریکا با ۳۳۲ رای موافق در برابر ۹۵ رای مخالف به عدم اجرای این فرایند رای داد.

کد خبر 4669777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha