۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳

توصیه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه

مانور رسانه ای برگزار کنید!

مانور رسانه ای برگزار کنید!

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه نخستین دوره آموزش جامع «خبرنگاری در بحران» به اصحاب رسانه توصیه کرد برای کسب آمادگی بیشتر مانور رسانه ای برگزار کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ در اختتامیه نخستین دوره آموزش جامع «خبرنگاری در بحران» گفت: با وجود بحران آفرینی آمریکا و برخی متحدانش در جهان و منطقه، ایران به برکت خون شهدا و باورهای مردم به نظام و انقلاب، از گردنه سخت شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی، با سربلندی عبور خواهد کرد.

خدادی با اشاره به اینکه امروز قدرت اصلی، قدرت اطلاعات است، افزود:در رسانه‌ها علاوه بر تولید محتوا باید با پردازش اطلاعات، مخاطب محوری را در دستور کار قرار دهیم.

وی مهارت افزایی را مهمترین وجه تمایز رسانه‌ها برای جذب مخاطب در جامعه امروز دانست و گفت: در بحران‌ها، ابتدا نیازمند نیروی متخصص هستیم، در حوزه رسانه نیز به متخصص رسانه‌ای نیازمندیم. امروز یکی از مشکلات رسانه‌های کشور، ضعف مهارتی است و برگزاری اینگونه دوره‌های تخصصی بسیار حیاتی و موثر است و باید تداوم داشته باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ برگزاری مانورهای رسانه‌ای برای عملیاتی کردن آموزش‌های ارائه شده را بهترین شیوه تقویت دوره‌های آموزشی عنوان کرد و برساده‌سازی مفاهیم و ارائه محتوا مبتنی بر آمار برای افزایش ضریب نفوذ تاکیدکرد.

کد خبر 4679299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha