۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴

امشب از شبکه چهار سیما؛

مستند زندگی شهرام اقبال‌زاده پخش می‌شود

مستند زندگی شهرام اقبال‌زاده پخش می‌شود

مستند «ایستاده در چهارراه فرهنگ و تاریخ» پرتره شهرام اقبال‌زاده مترجم و منتقد ادبیات کودک و نوجوان امشب از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «ایستاده در چهارراه فرهنگ و تاریخ» پرتره شهرام اقبال زاده مترجم و منتقد ادبیات کودک و نوجوان در قالب مجموعه «حکایت دل» امشب یکشنبه ۱۳ مرداد از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

شهرام اقبال‌زاده، مترجم، نویسنده، ویراستار و منتقد ادبیات کودک و نوجوان درسال ۱۳۳۳ در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. او دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه تهران است. اقبال‌زاده فعالیت ادبی خود را با انتشار مقالاتی درباره ادبیات به‌ویژه ادبیات کودک و نوجوان در مطبوعات شروع کرد و با عضویت در نهادهای ادبی مانندانجمن نویسندگان کودک و نوجوان، و شورای کتاب کودک، این فعالیت‌ها را گسترش داد.

این پژوهشگر همچنین دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، و دبیر و سخنگوی آن بوده است.

مجموعه مستند «حکایت دل» به تهیه کنندگی علیرضا حسینی وکارگردانی بیژن شکرریز، در قالب ۲۰ قسمت مستند از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این فیلم مستند امشب یکشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود و روز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

کد خبر 4684263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha