۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰

مسئول موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان تشریح کرد:

از خدمت به زائران پیاده امام حسین(ع) تا رسیدگی به سیل‌زدگان

از خدمت به زائران پیاده امام حسین(ع) تا رسیدگی به سیل‌زدگان

رفسنجان - مسئول موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان گفت: موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان علاوه بر خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین(ع) در اربعین به کمک سیل‌زدگان کشورمان شتافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی میربابایی صبح چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و با کمک خیریه خبازان رفسنجان خدمات زیادی به زائران پیاده اربعین ارائه کرده است.

وی افزود: سال ۹۷ پس از بازگشت از کربلا فروردین امسال در ایام تعطیلات نوروز با ۱۳ نفر از خادمان موکب ۴۰۰ بسته غذایی و بهداشتی به صورت کامل در گمیشان به سیل‌زدگان هدیه کردیم و پس از بازگشت از گمیشان با لبیک به ندای سردار سلیمانی با اولین گروه از خادمان موکب با ۲۹ نفر عازم خوزستان شدیم.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان ادامه داد: در سوسنگرد روزانه شش هزار غذا بین هموطنان‌مان توزیع شد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع رسیدن بسته‌ها به نیازمندان واقعی ۱۷ روستا را شناسایی کردیم و با توجه به اعضای خانوار یک هزار و ۶۰۰ بسته را توزیع کردیم.

میربابایی تصریح کرد: در ایام عید فطر نیز تعداد ۴۰۰ سبد کالای بسته‌بندی‌شده به ارزش هرکدام ۱۲۰ هزار تومان به بی‌بضاعتان در روستاهای سوسنگرد توزیع شد و ۱۰سبد کالا هم به نیازمندان رفسنجان اهدا شد.

وی از برافراشتن پرچم موکب در دهه کرامت در صحن باب‌الجواد حرم مطهر رضوی و توزیع روزانه ۱۰ هزار بسته شامل کیک و آبمیوه و نمک و نبات تبرکی حرم یاد کرد و افزود: در روز ولادت امام رضا (ع) تعداد بسته‌ها به ۱۵ هزار عدد افزایش یافت.

به گفته وی برای اربعین امسال هم موکب آماده می‌شود تا خدمت‌رسانی بهتری به زائران پیاده اربعین داشته باشد.

کد خبر 4697954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha