۱ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۲۶

رسول خطیبی:

استقلال مدعی لیگ برتر است/ پیروزی در یک بازی سخت

استقلال مدعی لیگ برتر است/ پیروزی در یک بازی سخت

تبریز- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به سختی بازی تیمش برابر استقلال گفت: خدا را شکر می کنم، بازی سختی را پیروز شدیم چراکه استقلال نشان داد امسال مدعی لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز با استقلال تهران که با برتری تیمش به پایان رسید گفت: این برد را به جمشید خطیبی تقدیم می‌کنیم، ما بازیکنان جوانی را در بازی امروز به میدان فرستادیم. هواداران و رسانه‌ها باید به این هواداران اعتماد کنند چون به مرور شرایط بهتر می‌شود.

خطیبی افزود: امیدوارم با این بازیکن جوان و با غیرت بتوانیم نتیجه بگیریم. این برد برای ما از فردا تمام می‌شود و به فکر بازی بعدی هستیم.

وی ابراز داشت: فکر می‌کنم بازی دوستانه‌ای که در پیش فصل با استقلال داشتیم خیلی به ما کمک کرد. استقلال با کادرفنی‌ای که دارد جزو مدعیان لیگ برتر است.

سرمربی ماشین سازی گفت: می‌دانستیم در نیمه دوم با اضافه شدن بازیکن قد بلندشان رو به توپ‌های بلند می‌آورند اما ما سعی کردیم که جلوی این کار را بگیریم. در این نیمه متاسفانه مجبور به انجام دو تعویض اجباری شدیم و تاکتیکمان را تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه استقلال توانست چند بار خطرناک شود، گفت: ما نقطه ضعف استقلال را می‌دانستیم و در ۱۰ دقیقه اول با اضافه شدن وینگرهایمان توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم.

خطیبی اظهار داشت: بازیکنان ما باتوجه به این که بعضی از آن‌ها برای اولین بار مقابل استقلال بازی می‌کردند، عملکرد خوبی داشتند. به هر حال ما با این شرایط چند جوان را در کنار باتجربه‌ها قرار دادیم، آنها در اولین بازی خوب کار کردند و از آنها راضی هستم.

وی با بیان اینکه مطمئن باشید با اضافه شدن یکی دو بازیکن شرایط ما بهتر از این خواهد شد ، ادامه داد: در تیمی که صفا و صمیمیت باشد، 70 درصد کارش را انجام داده است. از امروز از بازیکنانی که داخل زمین بودند تا کسانی که روی سکوها بودند، صمیمیت را نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص بازی بعدی تیمش نیز گفت: بعد از ریکاوری به سراغ برنامه‌های بازی با سپاهان می‌رویم. این پیروزی را دیگر فراموش می کنیم. خوشحالی امشب باعث نمی‌شود بازی بعدی را از دست بدهیم. می‌دانم بازی سختی برابر سپاهان اصفهان داریم.

استقلال و ماشین‌سازی امروز جمعه در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ماشین سازی به پایان رسید.

تک گل ماشین‌سازی را اتابک زارعی در دقیقه ۴+۹۰ زد.

پیروز نشدن استقلال در این دیدار باعث شد که طلسم نبردن‌های این تیم در هفته نخست لیگ برتر به چهار سال برسد.

کد خبر 4699793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha