۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷

نماینده مردم دامغان در مجلس:

۳۵۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به دامغان اختصاص یافت

۳۵۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به دامغان اختصاص یافت

دامغان – نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: مدیران استانی برای جذب این اعتبارات بکوشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دامغان به مناسبت هفته دولت که در سالن اجتماعات دانشگاه دامغان برگزار شد، درباره پروژه‌های هفته دولت و اعتبارات شهرستان، اظهار داشت: در سال ۹۲ اعتبارات استانی شهرستان دامغان ۱۰ میلیارد تومان بود که این عدد در سال ۹۸ به ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بودجه استانی شهرستان دامغان ۲۸ میلیارد تومان است اما برنامه ما برای ۳۵۰ میلیارد تومان بسته شده است، افزود: توسعه و جذب هرچه بیشتر اعتبارات در دامغان منوط به همت جهادی مدیران دستگاه های اجرایی دارد.

توسعه پایدار رویکرد دولت و نظام

عضو خانه ملت بابیان اینکه ایجاد توسعه پایدار از رویکردهای مهم دولت و نظام است، افزود: تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و بهره‌برداری از آن‌ها نقش مؤثری در ایجاد توسعه پایدار و اشتغال ایفا می‌کند.

حسن بیگی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران یادآور شد: همدلی و همراهی و تبعیت از ولی‌فقیه رکن اصلی برای ایجاد توسعه پایدار است که امروز همدلی در بین سران قوا در طی ۴۰ سال گذشته زبانزد محسوب می شود.

وی بابیان اینکه کشور در بعد نظامی بسیار قدرتمند شده است، گفت: با اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی و رونق تولید ملی می‌توانیم در بعد اقتصادی نیز موفقیت‌های چشمگیری را در همه زمینه ها حاصل کنیم.

کد خبر 4703439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha