۹ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۳۸

حسین فرکی:

۷ گل دریک بازی گویای همه چیز در فوتبال بود/ پیکان ۴ گل هدیه داد

 ۷ گل دریک بازی گویای همه چیز در فوتبال بود/ پیکان ۴ گل هدیه داد

قائمشهر- سرمربی تیم پیکان تهران، پس از شکست پرگل تیمش برابر نساجی مازندران از عملکرد بازیکنانش دفاع کرد وگفت: رد و بدل شدن ۷ گل دریک بازی گویای همه چیز درفوتبال امروز بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی جمعه شب وپس از شکست ۴ بر۳ تیمش برابر نساجی مازندران درقائمشهر ودرجمع خبرنگاران افزود:  بازی زیبا و قشنگی بود و بهرحال تماشاچیان از آن لذت بردند و دیدن هفت گل دریک بازی گویای همه چیزبود.

وی با بیان اینکه، تیم پیکان ازابتدا مصمم بود که بدون عقب نشینی و فوتبال تهاجمی تا پایان در دستورکار خود داشته باشد، گفت: معتقدم که درنیمه نخست وبه خصوص ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی را در دست داشتیم، اما با دو گلی که از حریف دریافت کردیم،تمرکز تیم را برهم زد.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد، هرچند نیمه اول را با شکست پایان دادیم، اما بین نیمه به بچه ها توصیه کردم که  تلاش داشته باشند و برای شکست چیزی برای از دست دادن نداشتیم و باید برای جبران تلاش می کردیم.

پیکان، ۴ گل به نساجی هدیه کرد

فرکی افزود: متاسفانه در نیمه دوم و در ۱۵ دقیقه این نیمه با اشتباهات فاحشی داشتیم، بازی ۴-۱ از نساجی عقب افتادیم.

وی ادامه داد، هرچند در ۳۰ دقیقه پایانی بچه ها عالی بودند و خیلی تلاش کردند و به دو گل نیز رسیدیم ، اما زمان برای به تساوی کشاندن نتیجه خیلی کم بود ودرنهایت به تیم حریف تبریک می گویم ولی ما چهار گل به نساجی هدیه کردیم.

سرمربی پیکان درباره تعویض شیخ ویسی دروازه بان تیمش نیز گفت: ما چهار اشتباه داشتیم و امکان داشت در ادامه هم اتفاق بیفتد. ما تشخیص دادیم که دروازه بان بعد ازدریافت ۴ گل تمرکز ندارد و صلاح این بود، تعویض شود.

فرکی یادآورشد، من فکر می کنم کل تیم ما تلاش خود را کرد، هم دفاع و هم هافبک و هم مهاجمان و حالا اینکه دروازه بان مقصر است یا دفاع توجهی به آن ندارم. گاهی گلرها تمرکز لازم را ندارند و طبیعی است.

به گزارش خبرنگارمهر، تیم پیکان تهران درچارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جمعه شب درقائمشهر برابر میزبان خود تیم نساجی مازندران با نتیجه پرگل ۴ بر۳ تن به شکست داد تا بدون کسب امتیاز از دو مسابقه در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این رقابتها قرار گیرد.

کد خبر 4706709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha