۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۱۱

«ضیافت عاشورایی» پاسخ می دهد؛

دلالت های استنادات قرآنی قیام حسینی (ع) برای امروز ما چیست؟

 دلالت های استنادات قرآنی قیام حسینی (ع) برای امروز ما چیست؟

حجت الاسلام الویری مهمان سومین شب برنامه «ضیافت عاشورایی» شبکه چهار می شود و به دلالت های استنادات قرآنی قیام حسینی (ع) برای امروز ما چیست؟، پاسخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک شجاعی در سومین برنامه از ضیافت عاشورایی میزبان حجت الاسلام محسن الویری دانشیار دانشگاه باقر العلوم (ع) با موضوع «دلالت های استنادات قرآنی قیام حسینی (ع) برای امروز ما» خواهد بود.

بنا بر این گزارش برنامه پیش رو به دلالت‌های فرهنگی معرفتی استنادات قرآنی و نسبت‌های آن با فرهنگ معاصر اختصاص دارد و دکتر مالک شجاعی مجری برنامه در ضیافت عاشورایی امشب قصد دارد با حضور الویری به مسئله اندیشیدن به منزلت تمدنی و هویتی دین در دنیای جدید که تبدیل به دغدغه‌ای برای عالمان مسلمان امروز ماست بپردازد. اینکه اساساً برای داشتن یک حیات و زیست مومنانه در فرهنگ معاصر چگونه باید تعادل و بین آموزه‌های دینی و مقتضیات امروز را برقرار کرد، مسئله دیگری است که بدان پاسخ داده خواهد شد.

برنامه «ضیافت عاشورایی» با اجرا و سردبیری مالک شجاعی و تهیه کنندگی فالیزی، کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است که ویژه ایام محرم تولید و هر شب ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می‌شود.

کد خبر 4709073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha