۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۰۸

در ادامه سفر یک روزه؛

معاون رئیس جمهور از ۴ شرکت دانش بنیان سمنان بازدید کرد

معاون رئیس جمهور از ۴ شرکت دانش بنیان سمنان بازدید کرد

سمنان - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در شهرستان سمنان از چهار شرکت دانش بنیان فعال در حوزه‌های مختلف بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری بعداز ظهر سه شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان و پس از باید از شهرک صنعتی ایوان کی، افتتاح یک واحد فناور خیر ساز در شهمیرزاد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به شهرک صنعتی سمنان وارد شد تا از چهار شرکت دانش بنیان مستقر در این شهرک بازدید کند.

این شرکت‌ها در زمینه سازه، الکترونیک، رایانه و… فعال هستند و تمام اعضای مؤسس و کارکنان آن را جوانان مستعد عمدتاً بومی تشکیل می‌دهند که توانسته‌اند اشتغال خوبی را نیز ایجاد کنند.

نقدینگی و بازار فروش محصولات دو مشکل عمده شرکت‌های دانش بنیان در این بازدید ذکر شد که درباره این مسائل توضیحات لازم ارائه شده است.

معاون رئیس جمهور در سخنانی کوتاه هنگام بازدید از یکی از شرکت‌های دانش بنیان، سمنان را استانی دارای ظرفیت‌های خوب و توانمند در زمینه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان دانست و گفت: نزدیکی به تهران، قرار گیری در کریدور شرق به غرب و همچنین وجود دانشگاه‌های متعدد با جمعیت اندک سبب شده تا سمنان بتواند در زمینه شرکت‌های دانش بنیان شرایط خوبی را داشته باشد.

ستاری بیان کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های استان سمنان، نیروی جوان بومی و کاردان و البته با انگیزه است که توانمندی‌های خوبی را دارد.

ستاری قرار است پس از شهرک صنعتی سمنان به پارک علم و فناوری این شهرستان نیز برود.

وی عصر امروز سمنان را به مقصد تهران ترک می‌کند اما قبل از آن در نشست شورای اداری به میزبانی استانداری حضور خواهد یافت.

کد خبر 4709662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha