۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۸

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

ایجاد اشتغال برای ۴۸۷ معتاد بهبودیافته در استان زنجان

ایجاد اشتغال برای ۴۸۷ معتاد بهبودیافته در استان زنجان

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی سال جاری برای ۴۸۷ معتاد بهبودیافته در استان زنجان اشتغال ایجاد و ۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت صفری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد زنجان، گفت: کمیته امداد استان زنجان نسبت به اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد تأکید جدی دارد و باید بهبود یافتگان دوباره به آغوش جامعه و خانواده برگردند.

وی اظهار کرد: طی سال جاری برای ۴۸۷ معتاد بهبودیافته در استان زنجان اشتغال ایجادشده و ۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد استان زنجان در راستای محرومیت‌زدایی و استقلال مددجویان کمیته امداد تسهیلات مشاغل خانگی را هم به مددجویان پرداخت می‌کند.

صفری ابراز کرد: طرح‌های اشتغال ایجادشده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های دامداری، کشاورزی، خدمات صنفی، صنعتی و تولیدی با رویکرد رونق تولید در مناطق محروم و کم برخوردار استان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تأکید کرد: سالانه بیش از ۱۰ درصد از جامعه تحت پوشش کمیته امداد در استان از چرخ حمایتی خارج‌شده و خودکفا می‌شوند.

صفری افزود: از اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در سال «رونق تولید» توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی است و طبق برنامه‌ریزی انجام‌ شده امسال برای بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود.

کد خبر 4710071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha