۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

گسترش مشارکت مردمی در بخش تعاون کاهش بیکاری را به دنبال دارد

گسترش مشارکت مردمی در بخش تعاون کاهش بیکاری را به دنبال دارد

اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: گسترش مشارکت مردمی در بخش تعاون، پویایی اقتصاد و تولید کشور و رفع معضل بیکاری را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با مدیران و فعالان بخش تعاون استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: امروز در کشور رونق تولید نیازمند اراده و همکاری مردم و مسئولان است و دولت و بخش خصوصی باید در این راستا گام بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: اقتصاد نفتی عامل اصلی مشکلات کنونی کشور است در صورتی که اگر از اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی سالانه دو درصد از این اقتصاد فاصله ایجاد و در عوض به بخش تولید با کیفیت و صادرات محور سرمایه گذاری می‌شد امروز تحریم‌های دشمنان هیچ اثری بر اقتصاد کشورمان نمی‌توانست داشته باشد.

دری نجف آبادی بیان کرد: در اسلام، اقتصاد با مشارکت حاکمیت و مردم به پویایی می‌رسد و این مهم به شرطی محقق می‌شود که مسئولان با مدیریت صحیح و مردم نیز با کار و تلاش در فرآیند تولید حرکت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دولت با توجه به منابع محدود مالی توان رفع بیکاری را ندارد، بنابراین باید با جذب سرمایه‌های مردمی و تشکیل تعاونی‌های این مهم را محقق ساخت.

وی تصریح کرد: با تشکیل شرکت‌های تعاونی و جذب سرمایه‌های مردمی می‌توان ضمن مدیریت نقدینگی کشور، مردم را در سرمایه‌های موجود سهیم کرد که این مهم باعث تقویت اعتماد عمومی و ایجاد امید و انگیزه در قشر جوان برای مشارکت در تولید و نقش‌آفرینی در اقتصاد کشور خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همه ما باید در مسیر صیانت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی گام برداریم و در اعتلای نظام اسلامی مشارکت گسترده داشته باشیم.

کد خبر 4710399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha