۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۴۳

در مرحله سوم جام خذفی فوتبال کشور؛

تیم فوتبال آوالان کامیاران به مصاف نماینده ارومیه می رود

تیم فوتبال آوالان کامیاران به مصاف نماینده ارومیه می رود

سنندج - تیم فوتبال آوالان کامیاران نماینده کردستان در رقابت های فوتبال جام خذفی کشور در مرحله سوم این رقابت ها روز شنبه ۱۶ شهریور ماه به مصاف نماینده ارومیه می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت های فوتبال جام حذفی کشور با شرکت ۲۲ تیم از سراسر کشور در حال برگزاری است که در مرحله سوم این رقابت ها طی روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه با برگزاری دیدار بین تیم های راه یافته به این مرحله در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود.

تیم فوتبال آوالان در مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور به مصاف تیم هیات فوتبال ایرانشهر رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل هشت بر یک شکست دهد تا با روحیه مضاعف به مرحله سوم این رقابت ها وارد شود.

تیم آوالان کامیاران به عنوان نماینده استان در مرحله سوم روز شنبه ۱۶ شهریور ماه راس ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف نماینده این شهر تیم دسته اولی نود ارومیه می رود.

گفتنی است مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های استقلال نوین ماهشهر، سردار جنگل گوراب، سپیدرودرشت، فجرشهید سپاسی شیراز، شهرداری رزکان نوکرج، شهرداری خدابنده، دریای حربده محمود آباد، سردار بوکان، رضوانی اصفهان، پاس همدان، سرخپوشان پاکدشت، قشقایی شیراز، داماش گیلانیان، مهرگان دره شهر ایلام، نود ارومیه، آوالان کامیاران، مس نوین کرمان، شهرداری تبریز، استقلال ملا ثانی، خیبرخرم آباد، شهرداری ماهشهر و ملوان بندر انزلی برگزار می شود.

لازم به ذکر است مرحله چهارم مسابقات جام حذفی با حضور تیم های لیگ برتری و تیم های صعود کرده از مراحل سوم طی روزهای ۳۱ شهریور ماه و اول مهر ماه برگزار می شود.

کد خبر 4711819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha